Lidmaatschap

Om lid te worden van v.v. Grenswachters kunt u het onderstaande aanmeldingsformulier gebruiken.

Het formulier kunt u uitprinten en invullen.
Vervolgens kunt u het ingevulde formulier sturen naar info@vvgrenswachters.nl of deze in de kantine van de club inleveren.

Jeugdleden:
Je begint bij een groep leeftijdgenoten op proef mee te trainen. Let wel, je bent dan nog geen lid van de KNVB.
Na ongeveer een maand wordt in overleg met je ouders beslist of je echt gaat voetballen.

Kinderen beneden 6 jaar (Kabouters genaamd) spelen nog geen competitie. Wel worden regelmatig wedstrijden tegen leeftijdgenoten van andere verenigingen in de omgeving gespeeld. Ook mag je meedoen aan andere activiteiten zoals Sinterklaas etc.

Voetbalkleding:
Alle teams bij Grenswachters moeten uitkomen in shirts, broeken en sokken in de clubkleuren Geel en Groen.
Voor de wedstrijden heb je dan ook nog voetbalschoenen en scheenbeschermers nodig.
Sportkleding voor de trainingsavonden zijn vrij te kiezen, gelieve geen club tenue.