Grenswachters bedankt Patrick / Brandsfit voor sponsoring 2024

Beste supporters,

We zijn verheugd om aan te kondigen dat onze vertegenwoordigers, Dave Junbeker, Stefan van Linden en Richard Hopmans, namens Grenswachters deel hebben genomen aan de sponsoringbeurs 2024 georganiseerd door Patrick / Brandsfit. Het was een buitengewone gelegenheid om onze club te presenteren en de mogelijkheden voor samenwerking te verkennen.

Patrick / Brandsfit heeft zich altijd ingezet om lokale gemeenschappen en sportteams te ondersteunen, en we zijn dankbaar voor hun voortdurende steun aan Grenswachters. Hun toewijding aan het bevorderen van sport en gezondheid in onze regio is werkelijk bewonderenswaardig.

Namens Grenswachters willen we nogmaals onze oprechte dank uitspreken aan Patrick / Brandsfit. Samen bouwen we aan een sterke en bloeiende sportgemeenschap.