Jana van Laarhoven, ‘Sjaantje’

Afgelopen week hebben wij met verslagenheid kennis genomen van het overlijden van:

💫Jana van Laarhoven, ‘Sjaantje’ 💫

Sjaantje was jaren lang vrijwilliger voor onze club en stond jaren lang met Irma aan de poort om lootjes te verkopen.

Vorig jaar is Sjaantje benoemd tot ere vrijwilligster van RKVV Grenswachters.

Naast dat ze jaren lang vrijwilligster is geweest van de club was ze ook een trotse oma van haar kleinkinderen. Als ware voetbalfan van haar kleinzoon Thom, heeft ze altijd langs de kant gestaan en heeft ze Thom zien doorgroeien vanuit de jeugd naar het eerste elftal.

Namens RKVV Grenswachters wensen wij de nabestaanden / vrienden en kennissen heel veel sterkte met dit enorme verlies. We zullen de mooie momenten en herinneringen die we met Sjaantje hebben meegemaakt nooit vergeten.

RKVV Grenswachters