Nieuwe overkapping & Meubilair

Betreed ons vernieuwde clubhuis en laat je verrassen door de kracht van ons team! Dankzij de onmisbare steun van onze Club van 100-helden, hebben we ons meubilair een flinke opknapbeurt kunnen geven. Het resultaat? Een ruimte die niet alleen warmer en gastvrijer aanvoelt, maar waar de teamgeest ook doorheen stroomt!

En alsof dat nog niet genoeg is, zijn we razend enthousiast om onze gloednieuwe zeilen te presenteren, mogelijk gemaakt door het dynamische team van Holland Cover. Deze stoere toevoeging maakt ons terras niet alleen knusser, maar beschermt ook tegen alle weersomstandigheden, zodat we elk moment van samenzijn kunnen koesteren, ongeacht wat Moeder Natuur voor ons in petto heeft.

Samen vormen deze inspanningen de kern van onze club. Hier, waar passie en teamwork hand in hand gaan, creëren we iets echt bijzonders. Een speciale shout-out naar al onze geweldige supporters en partners die ons helpen om van VV Grenswachters de ultieme thuishaven te maken voor elke voetballiefhebber!