Club informatie

De voetbalvereniging Grenswachters, opgericht in 1921 telt 150 leden. De voetballende leden komen uit in 3 senioren en 6 jeugdelftallen, om alles in goede banen te leiden zijn er vrijwilligers actief; onder andere in de jeugdcommissie of als leider, trainer, bestuurslid, op en rond het veld, en natuurlijk niet te vergeten de jongens die verantwoordelijk zijn voor deze prachtige website.

Onze club kenmerkt zich door de grote betrokkenheid van de leden bij de club. Dit komt mede tot uiting tijdens de vele activiteiten die gedurende het seizoen zowel voor jong en oud worden georganiseerd.

Ook ontbreekt de supergezellige kantine niet op het sportpark. Het is een kantine waarin het goed toeven is tijdens de wedstrijden en na de wedstrijden, en bij verschillende activiteiten. Ik ben als voorzitter in ieder geval zeer trots om van Grenswachters voorzitter te zijn.

Wens ik ieder nog veel leesplezier toe met onze website.

Groet, Daniel Janssens, voorzitter Grenswachters.

Grenswachters Logo